شباب فوكس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحدث الصورأحدث الصور  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت جامده لو معجبتكش متردش ههههههههههههههه 2

كاتب الموضوعرسالة
THE DEVIL
عيــش وعيشنـــا
عيــش وعيشنـــا
THE DEVIL

ذكر
العمر العمر : 34
المشاركات المشاركات : 148
النقاط النقاط : 443
الاقامه الاقامه : فــ الدنيا
الانتساب الانتساب : 24/08/2009

نكت جامده لو معجبتكش متردش ههههههههههههههه 2 Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده لو معجبتكش متردش ههههههههههههههه 2   نكت جامده لو معجبتكش متردش ههههههههههههههه 2 Icon_minitime1الإثنين أغسطس 24, 2009 7:46 am

مرة واحد قصير راح يشهد في قضية في المحكمة فقالو القاضي قول "والله العظيم أقول الحق" فحلف فسأله القاضي عن إسمه فقاله إسمي نخلة فقاله القاضي هو من أولها حتكدب

مره واحد صعيدى حلم انه بيحفر فى بير غويط صحى لقى ايده فى منخيره

مرة واحد صعيدي بيسأل واحد فرنسي ليه معندكوش نكت زينا رد عليه وقال عشان معندناش صعايدة

صعيدي نزل يتمشي ...... .جابوه من علي الحدود ..... ههههههههههههههههه

مرة واحد مسطول ماشى فى الشارع قابله واحد مسطول تانى و سأله ده الشمس ولا القمر قاله والله معرفش أصل انا مش من هنا

مرة نملة وقعت في عصير الطماطم قالت اخيراً وصلت إلى البحر الأحمر

واحد صعيدى الكهرباء مسكته قال مش انا

واحد بيسال ابوه امال يابا جبال الالب فين قاله اسال امك هيااللى مبتحطش الحاجه فى مكانها

ثلاث صعايدة راحو يسرقوا بنك واحد بيسرقة والثانى بيراقب والثالث بيبلغ البوليس

مرة واحد صعيدى ماشى على كوبرى 6 اكتوبر قال يابوي يابويي كل دى بلكونه

واحد اهبل وواحد احول فتحوا مطعم, فلافل الأحول يرمى القرص على الأرض و الأهبل يقول : تش تش تش

واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قاله ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر

واحد بلدياتنا سمع اغنيه مدحت صالح انا عايز اعيش فى كوكب تانى وبعدين بلديتنا راح لمدحت قاله وادينى الكوكب ده قال له لا دى اغنيه بس يعنى كلام فى الهوا قام وخده وبلديتنا مصمم ورماه فى الصحره وهناك فى الصحره بلدياتنا قابل راجل بلديتنا بردك كان هناك قاله مالك رد التناى مصدع من الشمس رد بلدياتنا الاول اخوك مخيمر من الارض

مفتش دخل فصل وسأل مين قتل كليبر أول تلميذ خاف وقال مش أنا ياأستاذ التاني قال والله ماأعرف حاجه وهكذا كل الفصل خرج المفتش متضايق خرج المدرس وراه وقالله ياسيادة المفتش انت متأكد ان اللي قتل كليبر في الفصل ده

واحد صعيدى وقع فى خلاط مسلح خرسانه نزل يقول يلعن ابو الملاهى

اتنين مشيين فى الصحرة طلع عليهم اسد طلعوا يجرو لقوا باب واحد منهم استخبا ورا الباب والتانى اعد يخبط على الباب ويقول للتانى افتح الاسد هيكلنى

مرة واحد صعيدى راح يشترى تلفزيون فساءل صاحب المحل التلفزيون دة بكام قلوة ب500 جنية قال لصاحب المحل انا ماعيش الا 300 جنية قالو صاحب المحل اوكى اخذ منك ال300 جنيه واديك بالباقى ضرب على افاك وفى يوم اعد مع مراتة بيتفرج على التلفزيون لقيتة بيهرش على قفاة قلتلة مالك قلها بفكر اشترى فديو هههههههههه

واحد ارفان من عيشته وقع فى حفره قال احسن

واحد اقرع اتجوز واحدة قارعة خلفو والد سموة شعراوى

مره واحد صعيدى لقى الفنوس السحرى دعك الفنوس العفريت جاله تسلخات هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

مرة واحدة بتقول لجوزها واحد رخم ماشى ورايا يعاكسنى من اول ما خرجت من السوق لحد البيت قالها طيب وانت ايه اللى اخرك قالتله اصله كان ماشى ببطئ

واحد صعيدي حب يعمل ارهابي,خطف ابنه محدش سال عليه.. قتله

مرة واحد بخيل نايم بيموت واولاده قاعدين حواليه فبيسال مراته انتى جانبى قالتله اه هنا جانبك والعيال هنا رد اولاده اه يا بابا كلنا حواليك قالهم لما انتو كلكم هنا امال مين اللى مولع النور اللى برة

مره واحد ندل فى غرفة الانعاش ما بين الحيا والموت بيوصى عياله انهم يكونوا اندل منه وهماخرجين قطعوا عنه جهاز التنفس

مرة 2 صعايدة بيلعبوا شطرنج الملك مات مخنوق منهم

مرة صرصار ميت على نفسة من الضحك ليه ؟ لان ال بيجرى وراه احول

واحد صعيدي عرف ان الموضه السنادي الجلد قام قالع هدومه ومشي عريان

واحد صعيدي يعمل لدي كفيل في الخليج أخونا الخليجي بيحب الدش جدا ومن الخوف من ملاومه الأهل له لم يعلم أحد أن عنده دش الصعيدي هو حارس العمارة فقاله الخليجي انا خارج في نزهة اليوم فلا تحاول الصعود الي السطح لأنني مربي وحش علي السطح فقاله الصعيدي أبــــــشر... لكن وقعت الكارثة ففضول الصعيدي غلبه في آخر النهار قال لنفسه لن أهدا الأ برؤية هذا الوحش فذهب الي السطح وخاف من فتح الباب فنظر من ثقب الباب ففر هاربا الي اسفل فوجده الخليجي في حاله متدهوره وقال له ماذا كنت تفعل فقال له الصعيدي لقد رأيت الطبق الذي يأكل فيه الوحش

مره واحد صعيدى حب يشرب لبن سخن ولع فى الجموسه

صعيدى هرش فى بطنه طلع مصارينه

واحد من قبلي وواحد من بحري قعدوا علي قهوة الراجل بتاع بحري كان واكل سمك قال للقهوجي يا ولا هات مية عشان السمك عطشان رد عليه الصعيدي كان واكل لحمة وقال للقهوجي يا ولا هات مية عشان العجل عطشان
مره واحد صعيدي ركب دماغه عمل حادثه

اثتنين عربجية قابلوا بعض واحد بيقول للتاني تصدق عرفت الحمار وما عرفتكش قام التاني رد عليه وقالوا شيء طبيعي اني الحمير تعرف بعضها

مره واحد رخم دخل السينيما وجد السينيما كلها فاضيه وفيها واحد بس جلس خلفه وقال له راسك كده شويه هاهاهاهاهاهاها

قمة الهدوء انك تسمع شريط فاضى وقمة الرخامة انك تقلب الشريط وقمة التناحة انك تعيد حتة عجبتك

ولد بيسأل ابوه بيقولو انا جيت ازاى ابوه قالو جبنا كوبايه مايه وحطينا فيها سكر وتركناها تحت السرير وصحينا الصبح لقيناك جيه الولد جاب كوبايه وحط فيها سكر وتركها تحت السرير تانى يوم بيشوف الكوبايه لقى فيها صرصار قالو والله لو ماكنت ابنى لكنت موتك بالشبشب

اثنين مسطولين جالسين امام الهرم واحد بيقول للثانى الهرم ده امى اللى بنيته فالثانى قاله تسمع عن البحر الميت اخواتى اللى قتلوه

مرة واحد راح للبقال قالة عندك حلاوة قلة اة قالة ادينى زيتون قالة عندك جبنة قالة اة قالة ادينى مربى راح البقال لابوة قالة ابنك كل ما يجيلى يقولى عندك حلاوة ................قوله عندك عصايا قلة اة قلة اديلة بالشبشب

واحد صعيدى ماشى فى طريق ... فجاءة وجد نفسة فى وسط معركة بضرب النار .. استخباة وراء جدار وشوية حضروا ناس من ال بيضربوا نار ووضعة البندقية على راسة .. وسالوة انت معنا ولا مع الاخرين ؟ قالهم انا معاكم ..قلولة احنا الاخربن

مرة واحد تزوج وحدة شيك في الصباح لقاها كمبيالة

واحدة بعد مباراة السعودية والمانيا بتقول لجوزها الفرخة بتاعتنا باضت ثمان بيضات قالها لية كانت نايمة مع ديك الماني

مره واحد زملكاوى اشترى ساعه كل ماتيجى الساعه 6 تقول له بيبو بيبو بيبو

صورصار راح الاجزخانة بيسأل ( فيه مبيد بشري )

واحد صعيدى قتل ابوة علشان يحلف برحمتة

واحد صعيدى بيقرقض فى اظافره وصل لكوعه

سأل القاضى المتهم ليه قتلت الراجل بالسكينه رد المتهم علشان مكانش معايا مسدس

فى صرصارفى العناية المركزة بيسال الصرصار الجانبة بيرسول قل لاء ضربه شبشب

مرة واحد كان واقف فى الشارع مستنى الاتوبيس فجاله واحد تانى قاله والنبى يا عم ماعندكش جنيه سلف قاله بص يا ابنى عارف الميدان اللى هناك ده انت تروح هناك و من على ايدك اليمين سيب اول شارع وتانى شارع وتالت شارع ورابع شارع و خش فى الخامس...سيب اول عمارةوتانى عمارةوتالت عمارة و رابع عمارة و خش فى الخامسة...اطلع اول دور وتانى دور وتالت دور ورابع دور و بعدين لما توصل خامس دور هتلاقى سبع شقق سيب اول شقةوتانى شقةوتالت شقةورابع شقةو بالمفتاح اللى انا مديهولك ده افتح باب خامس شقة.... اول ما تدخل هتلاقى قدامك ست غرف سيب اول غرفة وتانى غرفةو تالت غرفةو رابع غرفة ادخل الخامسة هتلاقى دولاب افتحه سيب اول رف وتانى رف وتالت رف ورابع رف و خامس رف مد ايدك هتلاقى مصحف هاته احلفلك عليهان مفيش فى جيبى و لا مليم .... هههههههههههه

يارب تكون النكت عجبتكم
تحيـــاتى

AHMED

نكت جامده لو معجبتكش متردش ههههههههههههههه 2
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامده لو معجبتكش متردش ههههههههههههههه .
» قصيدة رومانسية جداااا ههههههههههههههه
» نكته جامده موت
» شنط واحذيه للجامعه جامده
» شوية افتكاسات بس جامده جدااااااا